Verzending en levering
Aangezien wij door bijna heel Europa leveren, werken wij samen met een groot aantal transportbedrijven. Voor kleinere pakketjes maken we gebruik van diverse pakketdiensten.
Safety first - Dat is ons motto bij de verpakking! Je ontvangt onze spullen veilig en stevig verpakt in een pakket of op een pallet met beschermfolie. Ook grotere pakketten zoals speeltoestellen of schommels levert het transportbedrijf veilig tot bij jou op de stoep.
Ondanks onze betrouwbare partners, kunnen we leverschade helaas niet altijd voorkomen. Laat direct zichtbare beschadigingen op de vrachtbrief van de transporteur noteren. Wij vragen je de levering toch in ontvangst te nemen en te controleren of deze verder compleet en onbeschadigd is. Mocht iets niet naar wens zijn, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier met als onderwerp "Service en garantie - Garantie". Wij zorgen dan zo snel mogelijk voor vervanging.
In principe geldt: één bestelling, één levering! Tenzij je natuurlijk zoveel geshopt hebt dat het simpelweg niet in één pakket past. Ook worden, afhankelijk van de situatie en het volume, onze kinderbedden en tiny speeltoestellen in verschillende pakketten verzonden.
Helaas is dit om organisatorische redenen niet mogelijk. Levering is gratis tot aan de trottoirrand. Daarna mag jij het overnemen.
Mocht je de bezorgafspraak op korte termijn willen verplaatsen, dan volstaat een telefoontje naar +32 (0)78 482 559. Er kunnen echter magazijn- en aanvullende kosten aan verbonden zijn bij de transporteur, die onder voorbehoud en afhankelijk van de situatie voor jouw rekening kunnen zijn. Neem voor meer informatie telefonisch contact op met onze klantenservice.
Wij verzoeken je deze situatie te vermijden, om de daarmee gepaard gaande extra werkzaamheden en eventuele meerkosten voor alle betrokken partijen zo laag mogelijk te houden. Lukt het echt niet om bij de levering aanwezig te zijn, dan neemt het transportbedrijf contact met ons op en zullen wij met jou een nieuwe afleverdatum afspreken.
Uiteraard nemen wij de bezorgkosten van het transportbedrijf voor onze rekening, als het de eerste bezorging betreft. Als er echter een tweede levering nodig is, overleggen wij met de transporteur over eventuele extra kosten. Deze kunnen, afhankelijk van de situatie, voor jouw rekening zijn.
Hoewel wij je graag persoonlijk zouden willen begroeten, is het vanwege organisatorische redenen helaas niet mogelijk om je bestelling ter plaatse af te halen.
Dit is helaas niet mogelijk. Je kunt je bestelling uiteraard wel laten leveren op het adres van een persoon die deze graag voor je wil aannemen.
Vanwege organisatorische redenen is expresslevering helaas niet mogelijk. We doen echter ons best om de bestelling zo snel mogelijk bij je thuis af te leveren.
Je hebt de mogelijkheid samen met de transporteur een leveringsdatum in te plannen. De uiteindelijke leverdatum moet echter uiterlijk drie dagen na contactopname van de transporteur zijn. Anders kunnen er magazijn- en aanvullende kosten aan verbonden zijn die, onder voorbehoud en afhankelijk van de situatie, voor jouw rekening kunnen zijn.
Ja, we leveren onze speeltoestellen in verschillende Europese landen. Houd er echter rekening mee dat levering alleen mogelijk is in het land of op eiland waar je woont wanneer je een bestelling plaatst via de desbetreffende, lokale Wickey webshop. Indien je land in de lijst van onze winkels staat, dan is er niets dat de levering nog in de weg staat. Meer informatie over de bezorggebieden van de lokale webshop vind je onder: Bestelling & Levering.
Een klein nadeel aan het non-stop vakantiegevoel: ja, voor eilandleveringen gelden er toeslagen. Je kunt de toeslagen voor jouw land of eiland bekijken op onze website.
We houden je voortdurend op de hoogte van de status van je bestelling en sturen je gedurende het gehele bestel- en leverproces notificaties. Zo krijg je na ontvangst van de betaling, zodra je bestelling wordt klaargemaakt voor verzending en als je bestelling ons magazijn verlaat, e-mails met meer informatie.
Gaat het bij je bestelling om levering met een transportbedrijf, dan neemt de transporteur contact met je op om een afleverdatum met je af te spreken.
In het geval van verzending met een pakketdienst, ontvang je na verzending van de bestelling een Track&Trace-link van de pakketdienst, waarmee je op elk moment de status van je pakket kunt zien.
Je kunt de verwachte levertijd van een artikel op de betreffende productpagina vinden. De daar aangegeven levertijd begint altijd na ontvangst van je betaling.
Als je meerdere artikelen met verschillende levertijden bestelt, dan kun je het beste de langst aangegeven levertijd aanhouden. Houd er bovendien rekening mee dat je levering uit meerdere pakketten kan bestaan.